Ofrivillig singel?

Dejtingkonsulten

Dejtingkonsulten

Är du ofrivillig singel, trots alla dina goda egenskaper? Samtidigt som du säkert känner den där personen som alltid har tur med tjejerna/killarna? Den där tjej- eller killmagneten, som har fler dejter att välja mellan, än det finns tid till.
Vet du vad? Jag har goda nyheter. Hemligheten bakom hennes eller hans dejtingframgångar är ingen slump. Jag vet av egen erfarenhet, eftersom jag har varit den tjejen. Innan jag träffade mitt livs kärlek, tyckte jag att  det var toppen att vara singel. Jag menar – ständigt massor av killar att  dejta och ännu fler att flirta med. Vad kunde vara bättre? (Och jag är  absolut ingen fotomodell!).
Vill du veta hur jag gjorde? Jag berättar gärna alla knep, för att du också ska hitta din drömpartner.
Du får snabba och effektiva tips på hur:
-du hittar fler dejter
-blir bättre på nätdejting
-får dejten att tycka att du är det bästa som hänt henne/honom

Förutom standardtekniken som alltid fungerar anpassar vi träningen efter vad du behöver och vill ha hjälp med. Det är trots allt en privatlektion som du är med och bestämmer över.
Men först en fråga: Vad skulle det vara värt för dig att ha ett kärleksliv  som är roligt, tillfredsställande, spännande, givande…?
Låt mig gissa. Varje krona på ditt bankkonto, eller hur?! Lyckligtvis kostar  det inte ditt livs besparingar att få en timmes relationskunskap. Faktum är  att jag ska sockra erbjudandet. Just nu får du upp till tre timmars relationskunskap till priset av en! Det innebär 1500 kr istället för 4500 kr! Uppge bara kod ”Kärlek i vår”. Erbjudandet gäller om du bokar innan den 21 april.
Tänk så här, 1500 kr skulle kunna ge dig:
30 öl på krogen
eller
30 paket Ben & Jerry-glass
eller
20 luncher på stan
ELLER
Upp till tre timmars PRIVAT relationsrådgivning, vilket förhoppningsvis kommer ge dig det kärleksliv du alltid har drömt om! Antingen pratas vi vid per telefon eller träffas personligen. Naturligtvis följer jag gärna med ut på ”fältet” om/när det behövs.
Nöjdhetsgaranti
Om du mot förmodan inte är nöjd efter första lektionen, får du – pengarna tillbaka!
Du tar alltså ingen risk – förutom att du kommer att bli upptagen med alldeles för många dejter att välja mellan. Med den garantin, finns det absolut INGEN risk alls.
Kontakta mig idag på telefon 0761-627 433 alternativt info@mmmarie.se för att boka en tid.

Jag ser fram emot att få hjälpa dig att hitta den stora kärleken!
Varma hälsningar,
Marie Hagberg
*** *** ***
Marie Hagberg är författare och dejtingkonsult
0761-627 433
info@mmmarie.se

Etiketter: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Kommentera

