Massor av media!!!

Är så otroligt glad – den här veckan är/har jag varit med i:

Malmö Lund City, Expressen, Aftonbladet, Mix Megapol, Shortcut, Hennes, Cosmopolitan, Glamour, Studentguiden…

Vill du också bli bra på att ta dig in i media? Jag ger privatlektioner för en rimlig penning. Skicka ett e-brev till info@passionforpr.se eller ring 0761-627 433.

Mina telefon- och smstider är måndag-fredag, kl 9-18.

Marie Hagberg, pr-konsult

P.S
Det är många som påpekar att det inte är någon konst för mig att ta mig in i media med det yrke som jag har. Men jag har varit med i media de senaste 20 åren. Varav jag arbetat med singlar i ungefär sex år. Förklara det. 😉

Etiketter: , , , , , , , , , , , ,

2 svar to “Massor av media!!!”

  1. Anabela Says:

    Hej!

    Jag har precis startat med speedejting i Malmö. Det är ett jättekul och seriöst sätt att träffa andra singlar på Tyvärr är det svårt att få killar att anmäla sej. Jag har massor med tjejer som anmäler sej och är pigga på det, men det hela förutsätter att det är lika många av båda sorterna…
    Har du något tips för hur jag ska få killarna att våga anmäla sej? Hur jag ska nå ut till dem?

    Jag gör detta på hobbybasis som en kul grej för att hjälpa folk att hitta kärleken, så jag har inte någon större marknadsföringsbudget.

    Hälsningar
    Anabela

  2. dejtingkonsulten Says:

    Hej Anabela,

    Ja du, om jag då visste hur det ska gå att få killarna att anmäla sig, då skulle jag vara glad. Ett hett tips är att vänta tills sista anmälningsdagen har gått ut – då brukar de höra av sig direkt!

    Ibland undrar jag hur smarta de är egentligen. Om jag var singelkille och visste att det skulle komma massor av heta singeltjejer till ett visst ställe, en viss dag och tid – då hade inte tio vilda hästar kunnat stoppa mig från att komma dit!

    Kanske killarna håller på sig? Eller så vill de till varje pris förbli singlar och leva ensamma resten av livet? Något skumt är det. Jag har inte den minsta aning om hur frågan ska lösas. Själv har jag i det närmaste gett upp och i princip slutat att ordna singelaktiviteter, av just samma anledning. Får börja satsa på homotjejer istället. 🙂

    Hoppas att det ordnar sig, Anabela! Och tipsa gärna mig om du kommer på knepet hur du får dit killar! För jag har verkligen inte den blekaste aning.

    Hälsningar
    Marie

Kommentera

