Tar betalt för mina tjänster…

På förekommen anledning är det lika bra att påpeka det igen. Jag tar betalt för mina tjänster.

Så otroligt svårt att leva av vatten och bröd, att det inte ens är någon idé att försöka, tyvärr. Och så har jag en hyresvärd som gärna vill ha betalt för sin lägenhet varje månad.

Tills jag vinner storvinsten på Lotto (måste bara börja spela först…), gifter mig rikt (fast jag vill gärna behålla min man, så det kommer nog inte inträffa) eller får en välvilligt inställd sponsor, måste även jag arbeta för min inkomst. Som egen företagare (staten tar ca 60% av inkomsterna…) måste jag dessutom jobba rätt hårt för pengarna!

Därför, kära vän, läs igenom den här sidan innan du vill ha hjälp med något: www.mmmarie.se

Hälsar,

Marie Hagberg – frilansslav

Etiketter: , ,

Kommentera

