Föräldrar som gör allt

Fick precis ta del av en helt underbar historia och youtube-video.
Rekommenderar verkligen att du tittar på detta även om du aldrig kollar
liknande utskick annars!

En dag frågar en son sin far: ”Pappa, springer du en maraton med mig?”
Fadern svarar ”ja” och de springer sin första maraton tillsammans.

En annan dag frågar sonen sin far igen: ”Pappa, springer du en till maraton
med mig”?
och fadern svarar igen ”ja, min son”

En dag frågar sonen sin far: ”Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med
mig”? (4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning)

Och fadern svarar igen ”Ja”

Och här kommer videon till denna historia:
http://www.youtube.com/watch?v=VJMbk9dtpdY
(Om det inte fungerar att klicka på länken, så kan du kopiera den och
klistra in i webbläsaren istället.)

Ett svar to “Föräldrar som gör allt”

  1. Maria Says:

    Oj men vad rörd jag blev. Sitter på jobbet och blev alldeles tårögd. 🙂

Kommentera

