Som jobbcoach blev jag glad…

Himmel, vad många olika titlar jag har nuförtiden! Det känns som om dejtingkonsult bara är mitt ”cover-yrke”.

Har just coachat en arbetssökande. Det gör mig så otroligt lycklig att med varsam hand kunna hjälpa folk att nå sina drömmars jobbmål. Är förstås diplomerad coach och har dessutom drivit eget bemanningsföretag en gång i tiden!

Om du är arbetssökande och inskriven vid Arbetsförmedlingen kan du också få min hjälp. Kostar 1500 kr/timme (dvs 45 minuter) i vanliga fall men nu är det skattebetalarna som står för notan.

Kontakta Arbetsförmedlingen och uppge att du vill anlita mig via T.G.I.M AB (Thank God It’s Monday), så lotsar dem dig rätt.

Jag ser fram emot att få hjälpa dig!

Marie Hagberg

Etiketter: , , , , , , , ,

Kommentera

