Nätdejtare sökes! För tidningsintervju.

Dejtar du via nätet? Är du 35+? Vill du berätta om dina erfarenheter i en tidningsintervju? Vad som är bra, vad som är dåligt, hur det har gått etcetera.

Hör av dig till mig, så blir jag glad! Har nämligen fått i uppdrag att intervjua ett antal kvinnor och män och söker nu efter ”frivilliga”. 🙂

Jag söker även efter ett par som har träffats via nätet. Paret ska ställa upp på bild!

Ring 0761-627 433 (mån-fre, 9-18) eller skicka ett e-brev till: info@mmmarie.se

Hör av dig direkt, så blir jag glad!

Vänligen,

Marie

Etiketter: ,

2 svar to “Nätdejtare sökes! För tidningsintervju.”

  1. dejtingkonsulten Says:

    P.S
    Män är extra välkomna att höra av sig!

  2. dejtingkonsulten Says:

    PS igen.
    Nu skulle jag väldigt gärna vilja intervjua ett lyckligt par som har träffats via nätet. Och som vill ställa upp på bild.

    Alla tips på kärlekspar tas tacksamt emot!

Kommentera

