Flirta.info – ny hemsida

Vill du bli bättre på att flirta? Klart du vill, annars skulle du inte vara på den här bloggen.

Spana in min nya hemsida – Flirta!

Ett svar to “Flirta.info – ny hemsida”

  1. dejtingkonsulten Says:

    Hurra!!! Det finns över 75 000 sidor om man söker på ordet ”flirta”. Och ändå har min sida seglat upp på första sidan!

    Tillsammans med ett flirt-test jag skrev till Expressen för några år sedan samt en artikel om mitt relationsspel Catch.

    Jag är så glad!!!

Kommentera

