Räddat ditt förhållande? Kärlekspar sökes för intervju

Har du/ni räddat ditt/ert förhållande på ett eller annat sätt? Varit kära, blivit mindre kära och nu (efter krisen) blivit mer kära än någonsin?

Vill du berätta om det i ett reportage av den fantastiskt duktiga frilansjournalisten Caroline Engvall? Kontakta mig, så förmedlar jag kontakten.

Skicka ett e-brev till: info@mmmarie.se

Vänligen,

Marie Hagberg

Ett svar to “Räddat ditt förhållande? Kärlekspar sökes för intervju”

  1. Karmel chahade Says:

    Hej jag undrar om ni söker en kille eller man som jag försöker att laga allt i mitt liv min fru lämna mig för inget hon bara tappa sina kännslor jag har försökt nu att prata med henne , anledningen till att hon lämna mig var för att jag var för snäll eller är för snäll efter 13 år sjukt men vi har 4 barn vi är 31 år vem kan hjälpa oss

Kommentera

