Tar betalt…

På förekommen anledning…

Det är väldigt många som frågar om jag tar betalt för mina tjänster. Och det enkla (samt i mitt tycke självklara!) svaret är: Ja, det gör jag. Precis som resten av befolkningen måste jag ta betalt när jag arbetar! Det är rätt svårt att försörja sig annars.

För en lektion i relationskunskap (45 minuter) debiterar jag 1 125 kr. För tre lektioner blir det 20% rabatt, dvs 2 700 kr. För att få ut maximalt av tiden rekommenderar jag att du förbereder dina frågor i förväg och skickar dem till mig.

Marie Hagberg, dejtingkonsult

0761-627 433 (mån-fre 9-18)

info @ mmmarie.se

Etiketter: ,

Kommentera

