När jag längtar efter ett VI

OBS kursen pågår under två tillfällen; den 13e och den 19e april,
18.00-21-00
Kostnad 1400 kr
Anmälan:
http://www.relationsskolan.se/nar_jag_langtar_efter_ett_vi.asp

Under två kvällar (med möjlighet till fördjupning) anordnas i vår en kurs kring livet som singel. Tillsammans med andra singlar …får du möjlighet att fördjupa kunskapen om dig själv. Vem Du är i relation till dig själv och vem Du är i relation till andra.

Detta får du med dig:
Min relationskod – hur den fungerar och hur den kan förändras.
Att förstå mig själv och min längtan efter en kärleksfull relation till mig själv och andra.
Hur jag öppnar och stänger för kontakt.
Hur jag skapar mer kärlek i mitt liv.

Kursen är sammanhängande under två kvällar.

Föreläsare:
Håkan Mattsson – Auktoriserad Psykosyntesterapeut, Imago Parterapeut och diplomerad coach. Har bred erfarenhet av relationer privat samt som terapeut, chef och projektledare.

Lisa Grubb – Lisa leg psykoterapeut, Imago parterapeut skriver boken ”Hur svårt kan det vara … att förstå varandra?!” tillsammans med Chris. Lisa är även projekledare för Relationsskolan.

Etiketter: , , ,

Kommentera

