Jag – en beachbrud! :-)

Vilken lycka! På tisdag, den 4 maj, ska jag till GI Viktkoll och träffa Ola Lauritzon med flera. Jag av alla människor har nämligen blivit utvald att bli deras beachbrud 2010!🙂

Förutom att förhoppningsvis gå ner upp emot 6 kg i vikt på lika många veckor, kommer en av mina drömmar äntligen att gå i uppfyllelse – nämligen att få en lunchlåda fyra gånger/vecka. För någon som varken vill eller kan laga mat, är det en gudagåva!🙂

Hur som helst. Följ gärna mina vedermödor på sidan Tallriksmodellen. Där kommer jag rapportera alla fram- (och ev mot-)gångar!

Kommentera

