Få en sparitual för två på Sveriges bästa spa – VÄRD 1 190 kronor!

Syns du inte, finns du inte!

Jobbar nu främst med PR och sökmotoroptimering, vilket innebär att jag lär företag hur de ska göra för att synas i media (själv är jag med i media varje vecka) och klättra på Google (flera av mina hemsidor ligger på första sidan på Google).

*** *** ***

Få en sparitual för två på Sveriges bästa spa – VÄRD 1 190 kronor!

Har du funderat på att beställa någon eller några av mina böcker, spel eller rent utav ta en privatlektion i relationskunskap?

Om du exempelvis är egen företagare kanske du hellre vill ha en lektion eller tre i PR och/eller sökmotoroptimering?

Mina företag, Mmmarie och Passion för PR utlyser nu en tävling där du har chansen att få en sparitual för två på Sveriges bästa spa (enligt tidningen Leva) – Sankt Jörgen Park Resort i Göteborg!

För att få sparitualen måste du vara den tredje personen som imorgon den 8 juni beställer (minst) en bok/spel/privatlektion i relationskunskap/PR/sökmotoroptimering. Beställ via Mmmarie eller Passion för PR.

Marie Hagberg

Etiketter: , , ,

Kommentera

