Vill du hjälpa mig?

Vill du hjälpa mig med att tipsa om att det numera går att ladda ner min bok ”Börja dejta! En lustfylld och praktisk guide i kärleksdjungeln” alldeles kostnadsfritt och lagligt dessutom. Allt som behövs är ett giltigt lånekort på närmaste bibliotek.

Om du bloggar om det, twittrar, tipsar på Facebook eller din hemsida, deltar du i utlottningen av en signerad papperskopia av boken! (Jag har 20 stycken att dela ut!) Skicka bara namn, postadress samt länk till din blogg eller liknande till info @ mmmarie.se, så är du med och tävlar.

Stort tack på förhand för din hjälp! Jag uppskattar det verkligen!

Vänligen,

Marie Hagberg

Ett svar to “Vill du hjälpa mig?”

  1. Dags för dating « Svempae's Blog Says:

    […] sina tjänster. Hursom helst, nu skall jag se till att fixa en date! Funderar på att skaffa mig en bok i ämnet […]

Kommentera

